مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:172014-11-01بين الملل

اظهارات سیسی درباره بهار عربی، اوضاع فلسطین و رابطه با ایران


رییس جمهوری مصر در سخنانی با بیان اینکه "ظلم است که گفته شود بهارهای عربی ناشی از توطئه های خارجی است"، درخصوص آینده روابط کشورش با ایران نیز عنوان داشت: - باید حسن نیت هایی نشان داده شود و اراده سیاسی برای این مساله وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در مصاحبه ای با رییس هیات مدیره و مدیرعامل خبرگزاری رسمی کویت (کونا) اعلام کرد: من تاکید می کنم که امنیت کشورهای حوزه خلیج (فارس) خط قرمز است و جدای از امنیت ملی مصر به شمار نمی آید.

وی افزود: ارتباط مصر با کشورهای حوزه خلیج (فارس) ارتباطی مستحکم از همکاری میان آن ها و زمینه مناسبی را برای حمایت از فعالیت های عربی مشترک به وجود می آورد.

سیسی افزود: علی رغم شرایط اقتصادی اما اوضاع مصر بهبود می یابد و کشور جایگاه خود را در منطقه و عرصه بین الملل باز می یابد.

وی درخصوص تظاهرات حامیان اخوان المسلمین در مصر نیز عنوان داشت: شرکت کنندگان در این تظاهرات نماینده اکثریت قاطع مردم مصر نیستند و گروه بسیار اندکی هستند که می خواهند افکار عمومی را بر هم بزنند و من تاکید می کنم که مردم نسبت به این تلاش ها آگاهی دارند و ما با کمک خدا در آینده ای نزدیک تروریسم را ریشه کن خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سیسی درباره بهار عربی، اوضاع فلسطین و رابطه با ایران

اظهارات سیسی درباره بهار عربی، اوضاع فلسطین و رابطه با ایران