مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:122014-11-01سياسي

معاون شهردار اصفهان: جمع آوری پسماند های پزشکی توسط شهرداری قانونی نیست


معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهردار اصفهان گفت: براساس قانون پسماند جمع آوری، انتقال و امحای پسماند های پزشکی به عهده دستگاه های مربوطه است و رسیدگی به وضعیت این پسماند ها توسط شهرداری قانونی نیست.

- " از اصفهان، ابوالقاسم گلستان نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در گذشته پسماند های پزشکی توسط شهرداری جمع آوری می شد، اظهار کرد: اما در حال حاضر براساس قانون پسماند و کارگروه مدیریت پسماند در استانداری، جمع آوری، انتقال و امحای پسماند های پزشکی باید توسط دستگاه های مربوطه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه براساس این قانون جمع آوری، انتقال و امحای پسماند های پزشکی توسط شهرداری اقدامی غیر قانونی است، اضافه کرد: انتقال این پسماند ها قانون خاص خود را دارد و اگر چه برخی از این پسماند ها بی خطر سازی شده، اما پسماند های پزشکی بی خطر سازی شده باز هم با پسماند های عادی تفاوت دارد.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری همچنان زباله های مطب های پزشکی را جمع آوری می کند و هر ساله حدود 500 میلیون تومان برای جمع آوری این زباله ها هزینه می کند.

وی ادامه داد: کمیته ای که باید برای پروژه های خاص در شهرداری تشکیل شود، باید عنوان شود که هر یک از این پروژه ها به ساز و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار اصفهان: جمع آوری پسماند های پزشکی توسط شهرداری قانونی نیست

معاون شهردار اصفهان: جمع آوری پسماند های پزشکی توسط شهرداری قانونی نیست