مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:122014-11-01اقتصادي

ارتباط بانک با دانشگاه زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی است


ارتباط بیشتر بانک ها با بخش دانشگاهی و مراکز علم و فناوری و حمایت از ایده های تجاری سازی آن ها در بخش بانکداری هوشمند، باعث ایجاد مزیت رقابتی و ماندگار در این بنگاه های اقتصادی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، بهمن وکیلی در نخستین همایش ملی آینده پژوهی و صنعت بانکداری در مشهد مقدس با تشریح پیش نیازهای داخلی بانک ها برای حرکت در مسیر تحول پیش بینی شده در صنعت بانکداری ارتباط بیشتر با دانشگاه ها و مراکز علم فناوری را با اهمیت توصیف کرد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت: صنعت بانکداری در جهان در آستانه تحول بزرگی است و ایران هم از این قاعده مستثنا نیست و دیگر نمی توانیم با بانکداری سنتی خدمات موردنیاز را به مشتریان خود ارائه کنیم.

وی اظهارداشت : آینده پژوهی به عنوان یک مقوله میان رشته ای در پی کشف و شناسایی آینده های ممکن، محتمل و مطلوب و بکارگیری آن در زمان حال است.

وی با طرح موضوع دیده بانی صنعت بانکداری، هدایت آن را از چهار مسیر ممکن دانست و گفت : طی کردن مراحل پیمایش، پایش، رد گیری یا پویش و شبیه سازی این صنعت می تواند تصویر روشنی از آینده آن ارائه دهد.

وکیلی با یادآوری ویژگی هایی چون تغییر و سرعت تحولات اظهار داشت : تحولات حال حاضر گواهی می دهند که زمینه برای تغییرات بزرگ فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بانک با دانشگاه زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی است

ارتباط بانک با دانشگاه زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی است