مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:072014-11-01دانش

انتشار 38 مقاله "آی اس آی" توسط پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد همدان


رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد همدان گفت: در نیمه ماه نخست امسال اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان موفق به چاپ و ارایه 38 عنوان مقاله در مجله های ISI، - شش عنوان مقاله در مجله های معتبر خارجی و ISC شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سهیل سبحان گفت: در این مدت علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضاء، اتمام یک عنوان طرح پژوهشی و عقد قرارداد به منظور اجرای یک عنوان طرح پژوهشی نیز از دیگر فعالیت های باشگاه این واحد دانشگاهی است.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان عنوان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 1379 به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش پژوهان ممتاز استان آغاز کرد که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب بیش از 500 نفر شده است.

سبحان در خصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان اظهار کرد: دانش آموزان ممتاز مقطع متوسطه، دارندگان رتبه های بر تر آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان ممتاز رشته های تحصیلی گروه آموزشی علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و مهندسی تمام موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی، ارائه دهندگان مقالات علمی در همایش ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی و دارندگان طرحهای پژوهشی کاربردی می توانند با مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 38 مقاله "آی اس آی" توسط پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد همدان

انتشار 38 مقاله "آی اس آی" توسط پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد همدان