مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:372014-11-01حوادث

جاده های کرمان همچنان قربانی می گیرد


بر اثر برخورد دو خودرو پراید در شهرستان نرماشیر استان کرمان سه تن کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سرهنگ "محمد افشاری پور" با اعلام این خبر گفت: در پی اطلاع پلیس از وقوع یک فقره تصادف در محور روستای قلعه شهید نرسیده به روستای اسدآباد عوامل انتظامی ترافیکی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید که از سمت روستای قلعه شهید به سوی محور اصلی بم_نرماشیر در حرکت بوده با سواری پراید حامل سه سرنشین که به صورت بالعکس در حال حرکت بود برخورد کرده است.

افشاری پور ادامه داد: در این حادثه راننده یکی از خودروها به علت شدت جراحات حادثه در دم فوت می کند و راننده و سرنشینان خودروی دیگر توسط عوامل اورژانس جهت رسیدگی به بیمارستان پاستور بم انتقال داده شدند، که دو تن از سرنشینان به دلیل مصدومیت شدید جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت غیر مجاز را عوامل مهم این حادثه برشمرد و از رانندگان خواست برای بالا بردن امنیت جاده ها، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه های ناگوار جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کرمان همچنان قربانی می گیرد

جاده های کرمان همچنان قربانی می گیرد