مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:272014-11-01دانش

پارک علم و فناوری و مرکز رشد در دانشگاه آزاد زاهدان تاسیس شود


باید حتما یک پارک علم و فناوری و یک مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از زاهدان"، حمید میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته در جلسه ای با هیات امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در زاهدان با توجه به ضرورت گسترش اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و جذب هیات علمی به عنوان سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد، بر لزوم ایجاد پارک علم و فناوری و مرکز رشد در این استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بحث توسعه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد برای مجموعه دانشگاه بسیار حائز اهمیت است، گفت: قرار است تا پایان سال 96 تعداد 150 مرکز رشد در واحدهای سراسر کشور مستقر شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای 387 شرکت فناور و دانش بنیان است که در 48 مرکز رشد مستقر شده اند و آمار این شرکت ها باید تا پایان سال 96 به 800 مورد برسد.

میرزاده با تاکید بر ضرورت تاسیس شرکت های دانش بنیان، گفت: اعطای وام ارزان قیمت، تامین فضای مناسب و اجازه دسترسی به امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی ازجمله تسهیلاتی است که دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار واحدها و مراکز دانشگاهی برای تاسیس این شرکت ها قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری و مرکز رشد در دانشگاه آزاد زاهدان تاسیس شود

پارک علم و فناوری و مرکز رشد در دانشگاه آزاد زاهدان تاسیس شود