مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:222014-11-01اجتماعي

برخی پروژه های شهری گره ترافیک یزد را کورتر کرده است


دادستان عمومی و انقلاب یزد با تاکید انجام کار کارشناسی قبل از اجرای پروژه ها گفت: برخی پروژه های شهری و حتی پروژه های ترافیکی، - گره ترافیک یزد را کورتر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمال قضاوتی، ظهر شنبه در دیدار با پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در طراحی و اجرای پروژه های شهری و جاده ای باید نهایت دقت صورت گیرد زیرا برخی پروژه ها یا سازه ها نه تنها گره ترافیکی را رفع نمی کنند بلکه خود بر مشکل ترافیک نیز می افزایند.

وی با اشاره به غیر استاندارد بودن بعضی از سرعت گیرهای شهری عنوان کرد: در چند ماه اخیر طراحی بعضی از سرعت گیرهای غیر استاندارد در شهر برای شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده بوده که دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع وارد شد و با تعیین فرصت دستور اصلاح این سرعت گیرها را صادر کرد.

قضاوتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارتقا فرهنگ ترافیک از طریق آموزش تاکید کرد: باید در تصادفات و اتفاقات شهری علاوه بر تعیین میزان قصور افراد، میزان قصور دستگاه ها یا ادارات نیز تعیین شود تا نسبت به رفع ایرادهای احتمالی آنان نیز اقدام مقتضی صورت گیرد.

رییس پلیس راهور استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: میزان تصادفات در استان یزد نسبت به استان های همجوار از آمار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پروژه های شهری گره ترافیک یزد را کورتر کرده است

برخی پروژه های شهری گره ترافیک یزد را کورتر کرده است