مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:072014-11-01اجتماعي

نفری به عنوان مدیرکل شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان انتخاب شد


استاندار اصفهان گفت: ناصر نفری، شهردار سابق مبارکه به عنوان مدیرکل سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان انتخاب شد.

- رسول زرگرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط معاون عمرانی استانداری اصفهان تغییراتی در مدیریت سازمان شهرداری ها و دهیاری های استانداری ایجاد شده است، اظهار داشت: در این راستا از بین تمام شهرداران سطح استان شهردار سابق مبارکه با توجه به سوابق و توانایی هایی که داشت برای فعالیت در این بخش انتخاب شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان یکی از حساس ترین سازمان های موجود است، افزود: در این راستا فردی که قرار است در راس این سازمان قرار گیرد باید نسبت به تمام نیازهای فنی، مهندسی و تدارکاتی آگاهی داشته باشد و توانایی تامین این نیازها را نیز داشته باشد.

استاندار اصفهان در خصوص شایعاتی که در راستای استعفای ناصر نفری، شهردار مبارکه مطرح شده بود نیز اظهار داشت: ما در طرح مدیریتی هیچ توجهی به شایعاتی که از سوی افراد مختلف عنوان می شود نداریم و فقط دغدغه انجام مسئولیت و برطرف کردن مشکلات موجود را داریم.

وی ادامه داد: شورای شهر مبارکه نیز با استعفای شهردار مبارکه موافقت کرده و باید به فکر معرفی شهردار دیگری برای مبارکه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفری به عنوان مدیرکل شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان انتخاب شد

نفری به عنوان مدیرکل شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان انتخاب شد