مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:022014-11-01اجتماعي

آسیب به شبکه برقرسانی و باغات فریدونشهر بر اثر بارش برف


فرماندار فریدونشهر با اشاره به بارش برف و باران در این شهرستان گفت: بر اثر بارش های ایجاد شده در 24 ساعت گذشته آسیب های جدی به شبکه برق رسانی و باغات فریدونشهر وارد شده است.

- غلامرضا یسلیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بارش های زیادی به صورت برف و باران در شهرستان فریدونشهر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات ارائه شده میزان بارش های این شهرستان تاکنون 48.

8 میلی متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در سطح زمین 20 سانتی متر گزارش شده است، افزود: بارش برف در سطح ارتفاعات بیش از 50 سانتی متر گزارش شده است.

فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه وضعیت دمایی شهرستان فریدونشهر در حال حاضر 4 درجه بالای صفر گزارش شده است، افزود: حداقل دمای فریدونشهر در بامداد امروز نیز 4 درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تمام راه های مواصلاتی شهرستان فریدونشهر بازگشایی شده است، ادامه داد: مدارس فریدونشهر نیز علی رغم درخواست مسئولان شهرستان به دلیل عدم موافقت مسئولان در سطح استان تعطیل نبود.

یسلیانی با بیان اینکه بارندگی های اخیر با توجه به اینکه نسبت به سال های گذشته زود هنگام اتفاق افتاد و آسیب هایی را وارد کرده، اظهار داشت: این بارندگی ها آسیب های جدی را به فضای سبز، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب به شبکه برقرسانی و باغات فریدونشهر بر اثر بارش برف

آسیب به شبکه برقرسانی و باغات فریدونشهر بر اثر بارش برف