مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:522014-11-01سياسي

رسانه ها می توانند مصداق معروف یا منکر در جامعه باشند


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رسانه ها پیش قراولان و پیشتازان حوزه امربه معروف ونهی از منکر هستند، - گفت: رسانه ها می توانند مصداق معروف یا منکر در جامعه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم جعفری ظهر امروز شنبه در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر، نظارت همگانی، رسانه ها و تشکل های مردمی که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کردستان برگزار شد، گفت: رسانه ها پیش قراوالان و پیشتازان عرصه امربه معروف ونهی از منکر هستند که می توانند هم مصداق معروف وهم منکر در جامعه باشند.

وی عنوان کرد: گاهی یک خبر، گزارش، یادداشت ومصاحبه می تواند تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد که در این صورت مصداق معروف و در غیراینصورت مصداق منکر خواهد بود.

وی اظهارداشت: رسانه ها در بسیاری از مسائل سیاسی و اجتماعی نقش و تاثیر بسزایی دارند لذا با دلسوزی وواقعیت گرایی باید مقوله ای رسانه ها در کشور را مدیریت کنیم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: رسانه ها در جوامع اسلامی باید به مبحث امربه معروف ونهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام جعفری افزود: امیرالمومنین علی(ع) تمامی اعمال و کارهای خیر حتی جهاد در راه خدا را در مقابل امربه معروف ونهی از منکر مثل قطره ای در مقابل دریای عمیق عنوان فرمودند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها می توانند مصداق معروف یا منکر در جامعه باشند

رسانه ها می توانند مصداق معروف یا منکر در جامعه باشند