مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:322014-11-01فرهنگي

«آخرین سلطان» از نیمه گذشت + اولین تصاویر


اولین تصاویر مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» در حالی منتشر شد که تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده از نیمه گذشته است.

- اولین تصاویر مجموعه تلویزیونی آخرین سلطان در حالی منتشر شد که تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده از نیمه گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عزیز علیزاده، تهیه کننده مجموعه طنز آخرین سلطان گفت: تصویربرداری این مجموعه، اکنون در خانه نسترن بوستانی واقع در خیابان شیخ بهایی انجام می شود و نزدیک به 50 درصد این سریال تصویربرداری شده است.

علیزاده ادامه داد: گروه تصویربرداری نزدیک به 30 قسمت این سریال را ضبط و تدوین آن نیز همزمان انجام می شود.

آخرین سلطان در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد در رویاها و توهمات خودش زندگی می کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره ای مشهور تبدیل شود؛ بنابراین تصمیم می گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر .

.

بنا بر این گزارش، امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین سلطان» از نیمه گذشت + اولین تصاویر

«آخرین سلطان» از نیمه گذشت + اولین تصاویر