مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:172014-11-01حوادث

جمع آوری دام های غیرمجاز در تالاب "گمیشان"


حدود سه کیلومتر دام کفال از سوی مأموران یگان حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان، از پهنه آبی تالاب بین المللی گمیشان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان روز شنبه گفت: در یک عملیات ضربتی، با استفاده از توان لجستیک دریایی واحد محیط بانی گمیشان و با به کارگیری یک دستگاه هواناو (هاور کرافت)، عملیات گشت و پایش در حدود سه هزار و 500 هکتار از تالاب بین المللی گمیشان انجام شد.

احمد دباغیان اظهار کرد: مأموران در این عملیات موفق به جمع آوری بیش از 18 رشته دام ماهی کفال به طول تقریبی سه کیلومتر شدند.

وی تصریح کرد:تالاب گمیشان با حدود 20 هزار هکتار وسعت در شمال شهرستان گمیشان واقع شده و محیط بانان واحد محیط بانی گمیشان به صورت شبانه روزی به حراست از زیستمندان و حیات وحش بی نظیر منطقه مشغولند.

وی همچنین از جمع آوری تعلیف غیرمجاز و دستگیری متخلفان تعلیف در پارک ملی گلستان ‏خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته افرادی در مناطق "قوش چشمه، زاو، دشت و دشت شاد " دام های خود را به منظور تعلیف غیرمجاز وارد اراضی پارک ملی گلستان منطقه ممنوعه دولت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری دام های غیرمجاز در تالاب "گمیشان"

جمع آوری دام های غیرمجاز در تالاب "گمیشان"