مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:172014-11-01پزشكي

نصب دریچه آئورت بدون جراحی/ حمایت وزارت بهداشت از هزینه جراحی دریچه آئورت


رییس انجمن آتروسکلروز ایران، به استفاده از روش "تاوی" برای درمان بیماری دریچه آئورت اشاره کرد و افزود: در این روش عمدتا بدون عمل جراحی و استفاده از شریان پا و کشاله ران، - دریچه ای را به نوع خاصی از طریق رگ وارد محل دریچه آئورت کرده و آن را نصب می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر مسعود قاسمی در حاشیه برگزاری سمپوزیوم آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب، گفت: در این سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب بر اساس تجارب پزشکان و فناوری بسیار پیشرفته مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین با استفاده از آخرین فناوری ساخت تجهیزات پزشکی و نتیجه آن در داخل قلب در بیماران دچار نارسایی قلب پیشرفته به ویژه تا زمانی که در لیست انتظار پیوند قلب است فرصت ایده ال است که الگوهای درمان کاملا مدرن و جدید معرفی و مورد مقایسه با الگوهای قدیمی قرار گیرد.

وی افزود: این سمپوزیوم فرصت مناسبی بود که ضمن بررسی گایدلاین های مربوط به بیماری های دریچه آئورت و نارسایی قلب ضمن مشورت با خبره ترین دست اندرکاران درمان در دو بیماری بسیار مهم در زمینه قلب و عروق یعنی دریچه آئورت و نارسایی قلب، مشورت و تبادل نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دریچه آئورت بدون جراحی/ حمایت وزارت بهداشت از هزینه جراحی دریچه آئورت

نصب دریچه آئورت بدون جراحی/ حمایت وزارت بهداشت از هزینه جراحی دریچه آئورت