مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:072014-11-01سياسي

در حوزه راه های روستایی کرمان مشکل جدی داریم


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در مسکن مهر، مشکلاتی بین متقاضیان و بخش خصوصی به وجود آمده و نارضایتی جدی مردم وجود دارد و درخواست می کنیم پیگیری شود که در این راستا نمایندگان مردم آماده همکاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "محمدمهدی زاهدی" صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان با تاکید بر بحث مطالبات پیمانکاران اظهار کرد: امیدواریم وعده هایی که در این زمینه داده شده، عملی شود.

وی افزود: در مسکن مهر، مشکلاتی بین متقاضیان و بخش خصوصی به وجود آمده و نارضایتی جدی مردم وجود دارد و درخواست می کنیم پیگیری شود و نمایندگان مردم آماده همکاری هستند.

زاهدی تصریح کرد: در استان کرمان در حوزه راه های روستایی مشکل جدی داریم که از مطالبات مردم است و باید به این حوزه توجه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر داشتن روحیه مطالبه گری گفت: گاهی همه دغدغه در توانمندی شهر یا شهرستان گذاشته می شود و گاهی افق بالاتر است و باید از مرکز مطالبه داشته باشیم که باید در پیگیری ها، مطالبات استان را ببینیم و از نمایندگان بخواهید که همکاری کنند و در بحث های توسعه ای استان کرمان، همه نمایندگان با هم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه راه های روستایی کرمان مشکل جدی داریم

در حوزه راه های روستایی کرمان مشکل جدی داریم