مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-01اقتصادي

حمایت از تولید تنها راه کمک به کشور است


رییس خانه صنعت و معدن خوزستان بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان تاکید کرد و گفت: در واقع تنها راه کمک به کشور حمایت از بخش تولید است که اگر به این بخش توجه شود قطعاً بیشتر مشکلات حل خواهد شد.

- فرامرز احمدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان- اظهارکرد: در جلسه ای که با فرماندار اهواز و جمعی از صنعتگران استان برگزار شد، تشکیل کمیته حمایت از تولیدات خوزستان به تصویب رسید و قرار است از طریق این کمیته مشکلات و دغدغه های صنعتگران و تولید کنندگان استان بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: دغدغه ما برای صنعت و تولید این است که باید سخت گیری ها و بوروکراسی های اداری و سازمانی برای بخش تولید تسهیل شود.

در شرایطی که تولید با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند، قطعاً این مساله و سختگیری های اداری مشکلات و روند فعالیت آن ها را کندتر خواهد کرد.

احمدی نژاد عنوان کرد: در حال حاضر بوروکراسی های اداری حاکم، برای بخش تولید آزاردهنده است که این اعمال فشارها رشد تولید را کند خواهد کرد.

رییس خانه صنعت و معدن خوزستان گفت: نیاز است نگرش مدیران و مسوولان استانی نگاهی تولید محور و در جهت تسهیل امور برای تولیدکننده باشد؛ البته متاسفانه در کشور موضوع حمایت از تولید بیشتر به شعار تبدیل شده است و در عمل چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید تنها راه کمک به کشور است

حمایت از تولید تنها راه کمک به کشور است