مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:472014-11-01سياسي

قانون مداری و ﺁرامش روانی شرط اساسی کارهای اقتصادی است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان در دیدار با ذی حسابان شهرداری ها، قانون مداری و ﺁرامش روانی را شرط اساسی کارهای اقتصادی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی کردستان، حسین دهقانی در گردهمایی ذی حسابان شهرداری های استان کردستان با هدف هماهنگی و وحدت رویه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان برگزارشد، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین گفت: امام حسین(ع) برای امر به معروف ونهی از منکر قیام کردند و ما هم باید ﺁرمان های این امام بزرگوار را در سرلوحه ی کارهای خود قرار دهیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد تأکید وزارت امور اقتصادی و دارایی بحث توانمندسازی نیروی انسانی است و از این رو سعی می شود در این راستا کارگاه های ﺁموزشی و جلسات مشترک داشته باشیم تا با انتقال تجربه و هم فکری و مشورت به یک وحدت رویه برسیم و شاهد تحقق اهداف عالیه وزارت امور اقتصادی و دارایی باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان بیان کرد: ذی حسابان شهرداری های استان همکاران ما هستند که وظیفه ی خطیر امور مالی را در شهرداری ها برعهده دارند و ما می کوشیم حمایت های قانونی لازم از ﺁنها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مداری و ﺁرامش روانی شرط اساسی کارهای اقتصادی است

قانون مداری و ﺁرامش روانی شرط اساسی کارهای اقتصادی است