مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:472014-11-01سياسي

شش دستگاه اجرایی مامور اجرای سیاستهای کلی علم و فناوری شدند


معاون اول رییس جمهور در نامه هایی جداگانه به روسای شش دستگاه اجرایی، وظایف و مسئولیت هریک از این شش دستگاه برای اجرای سیاستهای کلی علم و فناوری، - مصوب مقام معظم رهبری را به آنان ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری دانشجو "، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این ابلاغیه ها خطاب به وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی و معاونین برنامه ریزی و نظارت راهبردی و علمی و فناوری رییس جمهور، ضمن احصاء و تشریح وظایف و تکالیف هر دستگاه برای اجرای سیاستهای کلی علم و فناوری، از آنان خواست حسب تشخیص، سایر دستگاه ها جهت همکاری دعوت شوند.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر لزوم تهیه و احصاء برنامه ها، اقدامات و پیشنهادات مرتبط در قالب سیاستهای کلی علم و فناوری (نظام آموزش عالی، تحقیقات و فناوری) از سوی دستگاه اجرایی مربوطه با همکاری سایر دستگاه ها به صورت دقیق، شفاف، بازمانبندی و شاخص های ارزیابی برای اجرایی نمودن سیاست ها تاکید کرد.

جهانگیری از روسای دستگاه های اجرایی مسئول خواست حداکثر ظرف دو ماه نسبت به ارسال برنامه تدوین شده به معاونت محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور جهت بهره برداری در تدوین برنامه ششم توسعه و یک نسخه به دفتر معاون اول ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش دستگاه اجرایی مامور اجرای سیاستهای کلی علم و فناوری شدند

شش دستگاه اجرایی مامور اجرای سیاستهای کلی علم و فناوری شدند