مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 08:022014-11-01ورزشي

رشد کمی شطرنج خراسان رضوی طی چهار سال گذشته


رییس هیئت شطرنج خراسان رضوی به رشد کمی شطرنج استان ظرف چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود: شطرنج بازان ریتینگ استان از 32 نفر به بالای 200 نفر افزوده شده اند.

- محمد رضا وجدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات شطرنج جام فردوسی با شرکت 200 شطرنج باز از سراسر کشور دوم آذر ماه به میزبانی مشهد برگزار می شود.

وی ابراز کرد: امسال به دلیل مشکلات مالی برگزاری این مسابقات فقط در جدول زیر 22 سال پیش بینی شده که جدول قابل قبولی بوده و شرکت کنندگان زیادی هم دارد.

وجدانی با بیان اینکه این جدول برای شطرنج بازان جوان استان بازدهی خوبی دارد، افزود: در رده زیر 22 سال در خراسان رضوی شطرنج بازان خوبی داریم و این مسابقات فرصت رقابت خوبی برای آنها بوده و باعث ارتقای درجه بین المللی شان می شود.

برگزاری مسابقات شطرنج فینال قهرمانی کشوروی با بیان اینکه بعد از برگزاری این مسابقات میزبان مسابقات فینال قهرمانی کشور خواهیم بود، اظهار کرد: هنوز برای تاریخ دقیق برگزاری این دور از رقابت ها با فدراسیون شطرنج به نتیجه ای نرسیده ایم.

وجدانی توضیح داد: فدراسیون شطرنج با توجه به جدول زمانبندی و تقویم سالی خود روز 17 آذر را پیشنهاد داده که مصادف با اربعین حسینی است و برگزاری این مسابقات در این زمان امکان پذیر نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کمی شطرنج خراسان رضوی طی چهار سال گذشته

رشد کمی شطرنج خراسان رضوی طی چهار سال گذشته