مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:572014-11-01سياسي

کشورهای غربی نگران یک اقلیت می شوند، اما نگران اکثریت ملت ایران نیستند


دبیر ستاد حقوق بشر در بخشی از سخنان خود در شورای حقوق بشر سازمان ملل نگاه برخی از کشورهای غربی به موضوعات داخلی ایران از جمله حقوق اقلیت ها را متناقض و در عین حال سوال برانگیز دانست.

- به گزاش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدجواد لاریجانی که روز جمعه در ظرفیت رییس هیات عالی رتبه حقوق بشری ایران گزارش دوره ای بررسی جهانی کشورمان را ارائه کرد با اشاره به حساسیتی که برخی کشورهای غربی نسبت به فرقه بهاییت در ایران دارند، گفت: من تعجب می کنم و همیشه این سوال برایم مطرح است که این کشورها، اینقدر که نگران این اقلیت هستند، چرا نگران اکثریت ملت ایران که تحت شدیدترین تحریم های غیر انسانی همین کشورها قرار دارند، نمی شوند.

لاریجانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است بهاییت، بر اساس قانون اساسی خود جزء اقلیت های مذهبی مانند کلیمی، مسیحی، آشوری، زرتشتی و .

محسوب نمی شود، گفت: با این همه این کشورها مرتبا از این فرقه به عنوان اقلیت مذهبی یاد می کنند و سعی دارند القاء کنند که آنها در شرایط سختی به سر می برند، حال آنکه جمهوری اسلامی ایران با بهاییان مثل شهروندان دیگر رفتار می کند و آنان از حقوق شهروندی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی نگران یک اقلیت می شوند، اما نگران اکثریت ملت ایران نیستند

کشورهای غربی نگران یک اقلیت می شوند، اما نگران اکثریت ملت ایران نیستند