مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:522014-11-01سياسي

سرلشکر جعفری: معارف دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پژوهش های دفاع مقدس باید قابلیت تطبیق با مسائل امروز کشور و کاربردی کردن تجربیات این مقطع حساس را در زمان حال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در بازدید از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با اشاره به ارتباط مستقیم بین انقلاب و جنگ تحمیل شده به جمهوری اسلامی ایران، درباره ارتباط سپاه با دفاع مقدس اظهار کرد: همه اعتبار و شخصیت سپاه پاسداران با دفاع مقدس گره خورده است و از سوی دیگر جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران نیز مقطع سرنوشت سازی در تاریخ کشورمان محسوب می شود.

وی به وظایف سپاه پاسداران درخصوص پاسداری از انقلاب اسلامی در هر مرحله آن تأکید کرد و گفت: حفظ انقلاب اسلامی براساس مبانی دینی و اعتقادی و التزام به ولایت فقیه مهم ترین معیار تشخیص سره از ناسره در نیروهای انقلاب است.

بر این اساس رهبری معیار حق بودن راهی است که طی می کنیم به عبارت دیگر ولی فقیه است که انقلاب و اصول آن را تعریف می کند.

سرلشکر جعفری، واژه دفاع مقدس را برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی اسلامی خواند و بیان داشت: اینکه چرا جنگ ما دفاع مقدس نام گرفته به این دلیل است که نوع دفاع ما در جنگ تحمیلی به معارف دینی اسلام متصل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: معارف دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود

سرلشکر جعفری: معارف دفاع مقدس باید به نسل جدید منتقل شود