مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:422014-11-01ورزشي

در چارچوب رقابت های استانی صورت گرفت یک باخت و تساوی سهم فوتبال کاشمر


رییس هیئت فوتبال کاشمر از کسب یک باخت و یک تساوی توسط فوتبالیست های کاشمری مقابل میهمانان خود در چارچوب رقابت های استانی خبر داد.

- محمود قانعی زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان خراسان رضوی تیم فوتبال پدیده نوین کاشمر در ورزشگاه آزادی کاشمر میزبان تیم آریای فیروزه تن بود که فوتبالیست های کاشمری با نتیجه یک بر صفر بازی را به تیم مهمان واگذار کردند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال پدیده نوین کاشمر در نخستین دیدار خود برای تیم قوچان به تساوی یک بر یک رضایت داده بود، اظهار داشت: تیم کاشمر هم اکنون پس از انجام دو بازی تنها دارای یک امتیاز است.

رییس هیئت فوتبال کاشمر با اشاره به راه یابی تیم فوتبال پیام دهیاری عارف آباد کاشمر به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دوم استان، خاطر نشان کرد: در نخستین بازی این مرحله تیم پیام دهیاری روستای عارف آباد کاشمر در استادیوم آزادی این شهر پذیرای تیم پاسارگاد تربت حیدریه بود؛ این بازی با وجود موقعیت های فراوان تیم کاشمر با تساوی دو بر دو پایان یافت.

وی با بیان اینکه قضاوت این دیدار برعهده داوران گنابادی بود، تصریح کرد: در این دیدار حسین اسدی و محسن کمالی در دقایق 2 و 35 برای تیم پاسارگاد تربت حیدریه و علی حسین زاده و صادق صبوری در دقایق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چارچوب رقابت های استانی صورت گرفت یک باخت و تساوی سهم فوتبال کاشمر

در چارچوب رقابت های استانی صورت گرفت یک باخت و تساوی سهم فوتبال کاشمر