مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:372014-11-01حوادث

آتش سوزی میانکاله مهار شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر گفت: آتش سوزی میانکاله بهشهر بطور کامل مهار شد.

- زمان رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: براساس برآورد انجام شده در این حادثه یک و نیم هکتار از پوشش گیاهی منطقه در آتش سوخت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین پوشش منطقه را گونه سازیل تشکیل می داده است در این آتش سوزی نیز 90 درصد از گونه گیاهی سازیل منطقه در آتش سوخت و 10 درصد مابقی نیز شامل پوشش گیاهی تمشک و انار میانکاله بوده است.

احمدی با بیان اینکه در همان ساعات اولیه آتش سوزی با ورود تشکل های مردم نهاد روستای زاغمرز و دامداران منطقه، آتش پس از ساعتی خاموش شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود به موقع این نیروها، آتش در زمان اولیه خاموش شد و خسارت فراوانی به همراه نداشته است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر، علت این آتش سوزی را عامل انسانی عنوان کرد و گفت: البته تحقیقات بیشتر در این راستا در دست بررسی است اما با توجه به اینکه در روزها و ماه گذشته تلاش ماموران برای دستگیری متخلفان شکار و صید در منطقه افزایش یافته است به نظر می رسد، این آتش سوزی از سوی صیادان بازهای شکاری برای شکار صید انجام شده است.

براساس این گزارش، در سال جاری برای پنجمین بار، آتش به جان منطقه حفاظت شده میانکاله بهشهر افتاد و در روز گذشته آتش سوزی در منطقه یول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی میانکاله مهار شد

آتش سوزی میانکاله مهار شد