مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:322014-11-01اجتماعي

جزییات توزیع شیر در مدارس/ دانش آموزان شین آبادی مشکل آموزش ندارند


وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که شیر در مدارس برای دوره ابتدایی و متوسطه اول توزیع خواهد شد، گفت: از آنجا که قراردادهای استان های مختلف با شرکت های لبنی متفاوت است ممکن است اختلافی در زمان توزیع شیر میان استان های مختلف وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصغر فانی در حاشیه " امضای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت بهداشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای اصلاح بوفه مدارس، افزود: مقرر شده مباحث مربوط به این حوزه در کارگروهی با برنامه زمانبندی و همچنین اولویت بندی ساماندهی شود.

وی افزود: جلسه بعدی تا قبل از یک ماه دیگر تشکیل خواهد شد و شما خبرنگاران می توانید حداکثر دو ماه دیگر به مدارس سر بزنید و اجرای مباحث را پیگیری کنید.

فضاهای آموزشی به لحاظ استحکام و بهداشتی بررسی می شوند فانی در پاسخ به سوالی درباره فضای فیزیکی در مدارس جهت تحرک بدنی دانش آموزان گفت: مدارس دولتی تقریبا از حیاط های بزرگ و امکانات خوبی برخوردارند و فضای برخی مدارس غیردولتی نیز خوب است، اما تعدادی از مدارس فضای کوچکی دارند.

معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برای این قبیل از مدارس نیز اولویت هایی را تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع شیر در مدارس/ دانش آموزان شین آبادی مشکل آموزش ندارند

جزییات توزیع شیر در مدارس/ دانش آموزان شین آبادی مشکل آموزش ندارند