مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:372014-11-01فرهنگي

قزلی در همایش در کوچه آفتاب قیصر زبان استوار پایداری بود/ او شهات گونه زندگی کرد


مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی گفت: بی پیرایه گی زبان و صداقت کلام از شاخصه های بارز شعر قیصر به عنوان یک شاعر و استاد ادبیات فارسی به شمار می رود.

- "، مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان هشتم آبان ماه در همایش در کوچه آفتاب ویژه سالروز درگذشت قیصر امین پور در گتوند ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید از دکتر امین پور به عنوان افتخار بزرگ شعر و ادب ایران نام برد.

قزلی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: قیصر زبان استوار دوران پایمردی و سال های دفاع مقدس بود، از این رو اگر شهر و دیاری قرار است هویت پیدا کند چه خوب است که با شخصی مثل قیصر چنین شود.

وی صداقت، مردمداری و ساده زیستی را دلیل محبوبیت این شاعر معاصر بیان کرد و گفت: قیصر فردی اندیشمند و مستقل بود و این امر باعث شد همه او را دوست داشته باشند.

مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی همچنین اظهار داشت: شمار افرادی که هم در زمان حیات و هم پس مرگ شان در دل مردم جا پیدا می کنند بسیار اندک است و قیصر از این جمله بود و به بیانی می توان گفت،  قیصر از جمله افرادی است که شهادت گونه زندگی کرد.

در این همایش که جمعی از مسئولان استانی و محلی از جمله معاون سیاسی اجتماعی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند، فرماندار این شهر و  مدیر کل فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزلی در همایش در کوچه آفتاب قیصر زبان استوار پایداری بود/ او شهات گونه زندگی کرد

قزلی در همایش در کوچه آفتاب قیصر زبان استوار پایداری بود/ او شهات گونه زندگی کرد