مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:122014-11-01ورزشي

پاسخ به دغدغه های فوتبال ایرانی در میزگرد ایسنا


میزگرد بررسی عملکرد تیم های ملی فوتبال پایه با حضور رییس اسبق کمیته جوانان و عضو فعلی کمیته فنی فدراسیون، سرمربی اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان و مصطفی قنبرپور سرمربی پیشین تیم نوجوانان در ایسنا برگزار شد.

- پس از عملکرد ضعیف تیم های ملی فوتبال پایه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان، ایسنا اقدام به دعوت از برخی مسوولان، کارشناسان و مربیان سابق فوتبال پایه در سطح ملی و برگزاری میزگردی با موضوع نقد عملکرد تیم های نوجوانان و جوانان و پیدا کردن راهکاری مناسب برای آینده این تیم ها کرد.

برای این نشست فریدون معینی رییس اسبق کمیته جوانان و عضو فعلی کمیته فنی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، احمد خداداد کارشناس فوتبال پایه و رییس آکادمی باشگاه فولاد خوزستان، اکبر محمدی سرمربی اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان، رحیم میراخوری مربی تیم ملی جوانان و مصطفی قنبرپور سرمربی برکنار شده تیم ملی نوجوانان دعوت شده بودند، اما غیبت احمد خداداد بخاطر تغییر در برنامه های باشگاهش و عدم حضور رحیم میراخوری با وجود دعوت از ایشان و موافقت قبلی شان برای حضور در جلسه عملا بررسی عملکرد تیم ملی جوانان را از دستور صحبت جلسه خارج کرد! ** طرح موضوع: در ابتدای نشست مساله ارزیابی کلی از عملکرد تیم ملی نوجوانان طرح شد که فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به دغدغه های فوتبال ایرانی در میزگرد ایسنا

پاسخ به دغدغه های فوتبال ایرانی در میزگرد ایسنا