مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:122014-11-01اجتماعي

با وجود بارش باران تردد در محورهای زنجان به سهولت انجام می شود


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش ها در محورها گفت: با وجود بارش ها تردد در محورهای استان زنجان به سهولت ادامه دارد.

- مسعود خوشکام امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از شب گذشته بارش باران در نقاط مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش باران برخی از محورهای استان زنجان را لغزنده کرده است، اعلام کرد: رانندگان در ترددهای خود سرعت مطونه را رعایت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روزهای سرد سال در حال آغاز است، تاکید کرد: رانندگان در هنگام تردد در محورها تجهیزات ایمنی و وسائل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت جوی در استان زنجان ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان که قصد سفر دارند می توانند پیش از سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 33772027 از وضعیت راه های استان آگاه شوند.

خوشکام با اشاره به آمادگی کامل راهداران اداره راه و شهرسازی استان زنجان برای باز نگه داشتن محورهای استان آمادگی کامل دارد، خاطرنشان کرد:هم استانی ها در صورت وجود مشکل در راه ها می توانند با ارسال پیامک به سامانه اداره راه و شهرسازی گزارش داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود بارش باران تردد در محورهای زنجان به سهولت انجام می شود

با وجود بارش باران تردد در محورهای زنجان به سهولت انجام می شود