مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:522014-11-01سياسي

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: واگذاری مدارس به بخش خصوصی مبنای قانونی ندارد


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری مدارس و امکانات دولتی آموزشی به بخش خصوصی مبنای قانونی ندارد و وزارت آموزش و پرورش باید در این باره باید تجدید نظر کند.

- قاسم جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به ایجاد برخی مشکلات با اجرای طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی از جمله در یکی از شهرستان های خراسان شمالی اظهار کرد: اگر چه ما نمایندگان این کار را به واسطه ایجاد دغدغه های مردم نمی پسندیم و از وزیر آموزش و پرورش هم انتظار داریم تا اجازه ندهد با اجرای طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی چنین مشکلاتی بروز کند.

وی ادامه داد: در این باره باید گزارش های میدانی از منابع موثق ملاک عمل و تصمیم گیری وزیر آموزش و پرورش قرار بگیرد نه اینکه در این زمینه صرفاً به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای جانبدارانه و یک طرفه در این زمینه توجه و اکتفا کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح احتمال ایجاد نارضایتی های بیشتری وجود دارد، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش اجازه ندهد تا با واگذاری  مدارس دولتی به بخش خصوصی مشکلات بیشتری در این باره به وجود آید.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: واگذاری مدارس به بخش خصوصی مبنای قانونی ندارد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: واگذاری مدارس به بخش خصوصی مبنای قانونی ندارد