موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:372014-11-01بين الملل

تشکیل اتاق عملیات مشترک یگان های حمایت مردمی کرد با پیشمرگ ها در کوبانی


منابع در کوبانی اعلام کردند که اتاق عملیات مشترکی میان یگان های حمایت مردمی با نیروهای پیشمرگ جهت هماهنگی در عملیات ضدداعش تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المیادین، درگیری ها به صورت پراکنده در بخش جنوبی کوبانی و در محور بازار الهال در این شهر میان کردها با تروریست های داعش در جریان است.

در همین حال خالد برکل، از مقامات مسوول در کوبانی در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: پس از آنکه نیروهای پیشمرگ کرد وارد کوبانی شدند درگیری های شدیدی در سه محور به وقوع پیوست و تروریست های داعش در تلاش هستند تا گذرگاه مرزی میان کوبانی و ترکیه را تحت تصرف خود درآورند تا اجازه رسیدن کمک رسانی و مواد غذایی به این شهر را ندهند.

برکل عنوان داشت: یگان های حمایت مردمی کرد با این اقدامات داعش برای کنترل بر این گذرگاه مقابله کرده و این تلاش ها به شکست انجامیده است و ده ها تن از تروریست های داعش به ویژه در روز پنجشنبه به هلاکت رسیدند.

وی همچنین عنوان داشت: 50 تن از نیروهای ارتش آزاد نیز وارد کوبانی شده اند و هماهنگی هایی با یگان های حمایت مردمی کرد صورت می گیرد تا این افراد در پایگاه هایی که با داعش خواهند جنگید، مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتاق عملیات مشترک یگان های حمایت مردمی کرد با پیشمرگ ها در کوبانی

تشکیل اتاق عملیات مشترک یگان های حمایت مردمی کرد با پیشمرگ ها در کوبانی