مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:072014-11-01فرهنگي

سیاساکتی به تلویزیون بازمی گردد/ آموزش های پلیسی با انیمیشن


تهیه کننده تیزرهای انیمیشنی سیاساکتی از تولید سری پنجم این انیمیشن ها در حوزه های مختلف پلیسی مثل پلیس انتظامی، پیشگیری، فتا، آگاهی و .

خبر داد.

- سیاساکتی به تلویزیون بازمی گردد/ آموزش های پلیسی با انیمیشن " تهیه کننده تیزرهای انیمیشنی سیاساکتی از تولید سری پنجم این انیمیشن ها در حوزه های مختلف پلیسی مثل پلیس انتظامی، پیشگیری، فتا، آگاهی و .

خبر داد.

شهاب کسرایی تهیه کننده تیزرهای سیاساکتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مجموعه تیزرهای آموزشی که قرار است با محوریت این شخصیت ساخته شود، گفت: موسسه ناجی هنر طرحی را سفارش داده است که در آن قرار است تیزرهای انیمیشنی سیاساکتی که قبلاً برای راهنمایی و رانندگی تولید می شد برای کل حوزه های نیروی انتظامی بسط داده شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه قرار است علاوه بر پلیس راهنمایی و رانندگی انواع پلیس های انتظامی، پلیس پیشگیری، پلیس فتا و پلیس آگاهی و سایر سازمان های پلیسی را با توجه به موضوعات مختلف داشته باشیم و برای هر بخش مختلف سیاساکتی ایفای نقش می کند.

مدیر عامل موسسه حور با اشاره به آخرین زمان پخش انیمیشن های سیاساکتی در تلویزیون بیان کرد: این انیمیشن های آموزشی آخرین بار حدود سه سال پیش به پخش رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاساکتی به تلویزیون بازمی گردد/ آموزش های پلیسی با انیمیشن

سیاساکتی به تلویزیون بازمی گردد/ آموزش های پلیسی با انیمیشن