مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 20:472014-10-31بين الملل

طلاق اجباری زنان موصل


یک مقام امنیتی عراق گفت که تروریست های داعش در موصل و دیگر شهرهای تحت اشغال خود، وقاحت و بی شرمی را به حد اعلای خود رسانده و زنان را با زور و تهدید به قتل، - وادار به طلاق از همسرانشان و ازدواج با سرکرده های داعش می کنند.

یک مقام بلندپایه امنیتی عراق به خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد گفت: گروهک تروریستی داعش با اقدامات غیردینی و وحشیانه عرصه را برای زندگی ساکنان مناطق تحت کنترل خود تنگ تر کرده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: داعشی بر خلاف تعالیم دین مبین اسلام زنان موصل و برخی شهرهای تحت اشغال را که چشم سرکرده های این گروه را گرفته وادار می کند که از شوهرانشان طلاق گرفته و به عقد آنها درآیند.

این مقام امنیتی افزود:بسیاری زنان به نزد نیروهای امنیتی، روحانیون و شیوخ عشایر آمده و از آنها خواستند که زنان موصل و برخی از دیگر شهرهای عراق را از شر این رفتارهای غیردینی و غیراخلاقی سرکرده های داعش نجات دهند.

مقام امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: شمار زیادی از زنان موصل مجبور به طلاق از شوهرانشان و ازدواج با رهبران داعش شدند و آن دسته از زنانی که با این کار مخالفت کردند خودشان یا یکی از اعضای خانواده شان مثل پدر یا مادر تهدید به قتل شدند و اگر فرزندان دختر یا پسری هم داشتند داعشی ها تهدید به قتل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق اجباری زنان موصل

طلاق اجباری زنان موصل