مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 18:472014-10-31سياسي

فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، غلامرضا کاتب امشب در جمع مردم عزادار مهدیشهر در مسجد شهید محمود استعلامی، با بیان اینکه واقعه عاشورا صرفا یک حادثه، جنگ یا انتقام خواهی نبود، اظهار داشت: آنچه در کربلا اتفاق افتاد، یک فرهنگ و عشق بود؛ چراکه اگر جنگ یا انتقام جویی بود، بعد از یک هزار و 400 سال این عشق وجود نداشت و جمله ای از امام حسین (ع) باقی نمی ماند.

وی، اولین هدف قیام امام حسین(ع) را مبارزه با خرافات و جهالت عنوان و تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) مبارزه با جهالت بود؛ نه جهالت در برابر دانستن، بلکه جهالت در برابر نادانی و عقل علت اصلی قیام امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه اگر عقلانیت حضرت زینب (س) نبود، امروز از تاریخ عاشورا اثری باقی نمی ماند و عقلانیت حضرت زینب(س) موجب شد تاریخ عاشورا ماندگار بماند، بیان کرد: جهالت تنها مربوط به دوران پیامبر(ص) و امام حسین (ع) نبود، بلکه امروز هم شاهد جهالت هستیم.

کاتب با بیان اینکه جهالتی که امروز شاهد آن هستیم، کمتر از دوران پیامبر (ص) و امام حسین(ع) نیست، اضافه کرد: امروز حداقل 17 هزار شبکه ماهواره ای در دنیا علیه اسلام و مسلمین فعالیت می کنند که از این تعداد، 3 هزار شبکه در ایران قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام

فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام