مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 17:522014-10-31ورزشي

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند عنوان کرد اتحاد و همدلی مهمترین معروف محیط اداری


سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند گفت: مهمترین معروف در محیط اداری و ورزشی اتحاد و همدلی مسئولان است.

- " از بیرجند، سید حسین اصغری امشب در نخستین همایش تخصصی و آموزشی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اظهار کرد: در هیئت های ورزشی باید اتحاد و همدلی بین مسئولان به عنوان مهمترین معروف نهادینه و سرلوحه امور و برنامه های کاری قرار گیرد.

وی افزود: ورزشکاران و مدیران اجرایی با بهره گیری از آموزه های دینی و دستورات اسلامی ورود بداخلاقی های ورزشی را سد کنند و فضای باشگاه های بدنسازی را از آسیب های اجتماعی مبرا سازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند تصریح کرد: مسئولان و دست اندرکاران هیئت های ورزشی از جزیره ای عمل کردن خارج شوند و با وسعت نظر نخبه های ورزشی را جذب و حمایت کنند.

اصغری تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف هیئت های ورزشی برگزاری کلاس های آموزشی و تربیت مربیان متخصص و به روز کردن اطلاعات آنان در دوره های بازآموزی است که بایستی این موضوع در هیئت ها جدی گرفته شود.

وی به ظرفیت و پتانسیل خراسان جنوبی در حوزه ورزش و قهرمان پروری اشاره کرد و گفت: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در رشته مچ اندازی قطب کشور محسوب می شود، هفت ورزشکار ملی پوش دارد و در مسابقات قهرمانی آسیایی فیلیپین و ژاپن مدال های طلا و نقره را برای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند عنوان کرد اتحاد و همدلی مهمترین معروف محیط اداری

سرپرست اداره ورزش و جوانان بیرجند عنوان کرد اتحاد و همدلی مهمترین معروف محیط اداری