مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 17:322014-10-31سياسي

فارس گزارش می دهد استقبال کوهبنانی ها از 2 شهید گمنام


مردم مناطق مختلف شهرستان کوهبنان از دو شهید گمنام استقبال کردند.

- " از کوهبنان، در ششمین روز از ماه محرم مردم مومن و ولایت مدار مناطق مختلف شهرستان کوهبنان از دو شهید گمنام استقبال کردند.

مردم دهستان دشتخاک، روستاهای رشک علیا، رشک وسطی، رشک سفلی، سبتک و خانمکان و شهرک سلمان شهر بخش طغرالجرد در قالب دسته ها و هیئت های عزاداری با حضوری گسترده در حالی که شاخه های گل در دست داشتند و اسپند دود می کردند به استقبال پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس آمدند تا بار دیگر با آرمان های بلند شهیدان و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کنند و وفاداری خود به ولایت و رهبری را بار دیگر به نمایش بگذارند و زمینه ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان را رقم زنند.

در این مراسم پیر و جوان، زن و مرد حتی کودکان و بچه های خردسال نیز به استقبال سربازان بی نشان امام و انقلاب اسلامی آمده بودند و با شعارهای حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و مهدی بیا، مهدی بیا ، ایران شده کربلا، مهدی بیا، مهدی بیا ، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند کاروان شهدای گمنام را با چشمانی اشک آلود بدرقه کردند.

مردم در حالی پیکر شهدای گمنام را در مسیر کاروان شهدا بدرقه کردند که مراتب قدرشناسی خود از سبکبالانی که عزت و افتخار را با جانفشانی و اهدای جان خود به مردم ایران اسلامی اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد استقبال کوهبنانی ها از 2 شهید گمنام

فارس گزارش می دهد استقبال کوهبنانی ها از 2 شهید گمنام