مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 17:172014-10-31سياسي

فرماندار رودبار: باغ های سنتی زیتون رودبار صنعتی می شود


فرماندار رودبار وجود باغ های سنتی زیتون را دغدغه مسئولان و کشاورزان در این شهرستان عنوان کرد و گفت: باغ های سنتی زیتون در رودبار صنعتی می شود.

- " از رودبار، سید محمد احمدی عصر امروز در جریان بازدید از باغ های زیتون این شهرستان اظهار کرد: نوع محصول زیتون رودبار در کشور قابل دفاع است.

وی به کشت 6 هزار و 300 هکتار زیتون در رودبار اشاره کرد و افزود: میزان زیر کشت زیتون در رودبار در مقایسه با استان های فارس، قزوین و گلستان چشمگیر نیست اما طعم و ذائقه ای که مردم نسبت به زیتون رودبار دارند، ملموس است.

احمدی وجود باغ های سنتی زیتون را از دغدغه های مسئولان و کشاورزان در رودبار خواند و بیان کرد: کشت باغ های سنتی زیتون رودبار به طرف صنعتی حرکت می کند.

فرماندار رودبار به بازدید محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان از باغ های زیتون در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 400 هکتار زمین از طرف جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای احداث باغ زیتون در اختیار بنیاد مستضعفان گذاشته شده است.

*تفویض اختیار 900 متر آزادراه رشت ـ قزوین به راه و شهرسازی گیلان وی در ادامه از تفویض اختیار احداث 900 متر باقی مانده از 11 کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین از طرف محمدباقر نوبخت معاون نظارت راهبردی و برنامه ریزی رییس جمهور به راه و شهرسازی گیلان خبر داد و تصریح کرد: محمدعلی نجف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رودبار: باغ های سنتی زیتون رودبار صنعتی می شود

فرماندار رودبار: باغ های سنتی زیتون رودبار صنعتی می شود