مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:522014-10-31ورزشي

تساوی بدون گل استقلال – صبا در نیمه اول/ بازی کسل کننده دو تیم در هوای سرد آزادی


صبا در نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو تیم استقلال و صبای قم در حالی در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که از آغاز بازی، دو تیم مصاف تقریباً برابری داشتند و نتوانستند موقعیت جدی بر روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنند.

تنها موقعیت خطرناک این بازی ضربه ایستگاهی بود که از پشت محوطه جریمه استقلال توسط ایوب کلانتری به دیواره دفاعی برخورد کرد تا این موقعیت نیز خطری بر روی دروازه استقلال ایجاد نکند.

در ادامه این بازی استقلال تا دقیقه سی ام تقریباً میدان دار بود و با پاس های متوالی بازیکنان جریان بازی را در اختیار گرفته بود اما هیچ گونه موقعیت خطرناکی به روی دروازه صبا ایجاد نکرد تا کماکان دو تیم تا این دقیقه از بازی بدون گل کار خود را با تساوی دنبال کنند.

در پانزده دقیقه پایانی نیمه اول استقلال با ارسال دو ضربه ایستگاهی از جناح چپ و راست زمین صبا به دنبال خلق موقعیت بود که در این زمینه ناکام ماند.

در دقیقه 41 این دیدار نیز محمد قاضی نتوانست از ارسال یعقوب کریمی استفاده کند و یک موقعیت بسیار مناسب را از روی خط شش قدم محوطه جریمه صبا به هدر داد.

در دقیقه 44 این دیدار نیز میلاد فخرالدینی نتوانست به توپی که برای او در عمق ارسال شده بود برسد و موقعیت مناسب دیگری برای استقلال بدون نتیجه ماند تا نیمه اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی بدون گل استقلال – صبا در نیمه اول/ بازی کسل کننده دو تیم در هوای سرد آزادی

تساوی بدون گل استقلال – صبا در نیمه اول/ بازی کسل کننده دو تیم در هوای سرد آزادی