مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:222014-10-31سياسي

امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله فرهنگی است


خطیب حسینیه اعظم زنجان امر به معروف و نهی از منکر را یک مقوله فرهنگی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر با دستور و ابلاغ پیش نمی رود و زمان بر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم سرابی پنجشنبه شب در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان شهید مرتضی مطهری را تئوریسین نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اندیشه های این مرد بزرگوار باید بار دیگر بررسی و واکاوی شود.

حجت الاسلام سرابی با تشریح روند تاریخی سوء استفاده از امر به معروف و نهی از منکر به مانند کلمه آزادی افزود: باید متوجه بود که امر به معروف و نهی از منکر شرایطی دارد که باید مد نظر متولیان قرار گیرد و گرنه به بهانه این فریضه دینی در حق جامعه ظلم صورت می گیرد.

وی اهل بده بستان نبودن، عامل نبودن آمر به معروف به منکرات، ناپاک نبودن هدف، مسابقه نداشتن در تسلط امور، مصلح بودن آمر، وابستگی نداشتن و دلسوز بودن را از شرایط لازم برای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: هر کس این شرایط را نداشته باشد حق ندارد امر به معروف و نهی از منکر کند.

خطیب حسینیه اعظم زنجان امر به معروف و نهی از منکر را یک مقوله فرهنگی دانست و تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر با دستور و ابلاغ پیش نمی رود و زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله فرهنگی است

امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله فرهنگی است