مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:022014-10-31سياسي

امام جمعه تبریز : امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است


برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا صیانت از مکتب امام حسین (ع) است .

آیت الله مجتهد شبستری در خطبه های نماز افزود: امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر بود و ایشان و یاران با وفایش درس آزادگی ، غیرت و استقامت در مقابل دشمنان اسلام را به ما آموخت و امروز پیروان صدیق آن حضرت بایدبا احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه شهید دشت کربلا را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی ازخطبا و مداحان خواست درعزاداری ها تنها به عزاداری اکتفا نکنند بلکه اهداف قیام امام حسین را نیز برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین کنند .

خطیب جمعه تبریز 13آبان سالروز تبعید حضرت امام ،کشتار دانش آموزان در رژیمدژخیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی را تجلی پیام عاشورا خواند و افزود: در این روز مردم ایران با مقاومت در برابر استکبار جهانی هیمنه شیطان بزرگ امریکا را شکستند و بیداری و هوشیاری خود را در برابر زورگویان جهان به اثبات رساندند.

آیت الله مجتهد شبستری ازعزاداران خواست همزمان بایوم الله13 آبان درعاشورای حسینی شعار تاریخی مرگ برآمریکا بیش از گذشته در محافل و مجالس عزاداری طنین انداز شود.

وی به تحولات منطقه بویژه بحران عراق اشاره کرد و گفت: ارتش عراق به کمک نیروهای مردمی با عملیات عاشورا و نام عزت آفرین امام حسین(ع) توانست در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز : امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است

امام جمعه تبریز : امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است