مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:572014-10-31سياسي

همایش شیر خوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد


همایش شیرخوارگان حسینی با حضور جمع کثیری از ماداران و کودکان حسینی در حسینه اهل بیت زاهدان به یاد طفل شهید کربلا حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در این مراسمی که صبح امروز با حضور جمع کثیری از بانوان و شیرخوارگان حسینی در حسینیه اهل بیت(ع) زاهدان برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از این مراسم به عنوان سنت زیبایی در راستای بزرگداشت به ظاهر کوچک ترین سرباز امام حسین (ع) اما در واقعیت سند حقانیت قیام ایشان یاد کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در همایش شیرخوارگان حسینی بیان داشت: امام حسین (ع) برای دلدادگان حسینی نقش مربی را داشت و حرف و کلامش بر دل ها نفوذ کرد و دل ها ی بسیاری را به تسخیر خود درآورد.

وی بیان داشت: امام حسین (ع) برای جامعه انسانی و بشریت یک مربی واقعی بود که با رفتار و سخنش بر تمامی دل ها نفوذ کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عاشورا برای ما نقش مربیگری دارد ادامه داد: عزت طلبی، ستم گریزی، الهام بخشی و گذشت و ایثار در راه دین از جمله آموزه هایی بود که امام حسین (ع) به عنوان بزرگ ترین مربی بشریت به مسلمانان آموخت.

وی با بیان اینکه مربیگری معلمگری را نیز در خود دارد بیان داشت: ما باید به مربی نگاه کنیم که چقدر فداکاری کرد و ما نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیر خوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد

همایش شیر خوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد