مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:372014-10-31سياسي

امام جمعه یزد: امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ اسلام یک ضرورت است


امر به معروف و نهی از منکر از ضرورت های اصلی برای حفظ و زنده نگاه داشتن اسلام است.

- " از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فرایض دین اسلام است و نباید به حاشیه رانده شود بلکه باید به آن به عنوان یک ضرورت برای زنده نگاه داشتن اسلام نگریسته شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) نیز، امر به معروف و نهی از منکر بود، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر از همه هستی خود گذشت و برای زنده نگاه داشتن اسلام و فرایض آن، جان خود، اصحاب و اهل بیتش را فدا کرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در شرایطی که این دو فریضه دینی تا این حد برای بزرگان دین ما حائز اهمیت بوده است، امروز نباید به آنها بی توجهی شود یا اینکه در حاشیه قرار گیرند.

وی خواستار توجه جدی به احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و تاکید: احیای این دو فریضه مهم، نیازمند عزم همه مردم و مسئولان است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: برخی سیاستمداران و نشریات داخلی و خارجی آنقدر بر روی این موضوع مانور دادند که اذهان عمومی مخدوش شد و هدف از پرداختن برخی رسانه ها به این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ اسلام یک ضرورت است

امام جمعه یزد: امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ اسلام یک ضرورت است