مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:322014-10-31سياسي

امام جمعه کیش: مهمترین هدف نهضت عاشورا ،امر به معروف ونهی ازمنکر


مهمترین هدف نهضت عاشورا امر به معروف و نهی ازمنکر است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمانی آن با 13 آبان روز دانش آموز ، تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیروخط امام را در راستای اهداف قیام امام حسین علیه السلام دانست و گفت: امام حسین و یارانش برای حفظ دین قیام کردند و دانش آموزان آن زمان هم با آگاهی کامل از مسائل سیاسی زمان خود برای حفظ دین ، خود را فدا کردند.

وی افزود: آنچه در عاشورا اتفاق افتاد یک روی آن غم و روی دیگر آن پیروزی حق بر باطل ، احیای دین خدا و دفاع از ارزش های دین اسلام است ، کاروان امام حسین علیه السلام پس از واقعه عاشورا ، پیام عاشورا را منزل به منزل منتقل کردند و با این عمل خود آینده بشر را متحول کردند.

خطیب جمعه کیش همچنین مهمترین هدف قیام عاشورا را امر به معروف و نهی ازمنکر دانست و افزود: افرادی که از سر عداوت و دشمنی در حرکتی زشت و منفور در شهر اصفهان اقدام به اسید پاشی کردند باید هرچه سریعتر شناسایی و در دستگاه قضایی محاکمه شوند و علت رفتار آنان نیز مشخص شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: گروهی سودجو و هماهنگ با رسانه های غربی قصد داشتند این عمل غیرانسانی را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر بنامند در حالیکه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کیش: مهمترین هدف نهضت عاشورا ،امر به معروف ونهی ازمنکر

امام جمعه کیش: مهمترین هدف نهضت عاشورا ،امر به معروف ونهی ازمنکر