مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:222014-10-31سياسي

تاکید امام جمعه کرمان برپرشورتر برگزار شدن مراسم 13 آبان


محوری ترین هدف از قیام امام حسین ع احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.

خطیب جمعه کرمان امروز در جمع نماز گزاران جمعه کرمان با برشمردن اهداف قیام امام حسین گفت: بیعت نکردن با یزید ، پاسخ به درخواست و دعوت مردمی که به وی قول بیعت داده بودند و احیا امر به معروف و نهی از منکر سه علت اصلی بودند که در این بین امر به معروف محوری ترین و اصلی ترین هدف بود.

حجت الاسلام عرب پور مسئله امر به معروف را وظیفه همگانی دانست و با محکوم کردن کاری که در اصفهان صورت گرفته گفت : عده ای می خواهند اصل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرند.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به نشست به اصطلاح حقوق بشری که با حضور مریم رجبی سرکرده گروهک منافقین برای بررسی حقوق بشر در ایران توسط دولت فرانسه برگزار شد افزود : اقدامات این گروهک بر کسی پوشیده نیست و این گروهک با به شهادت رساندن انسانهای بزرگ جز خدمت به اجانب و خیانت به مردم سودی نبردند.

وی بااشاره به اقدامات پلید گروه موسوم به داعش در عراق و حمایت آمریکا، عربستان و قطر ازآنان گفت:امروز رییس جمهور آمریکایزیدکاخ سفید است و فرقی با یزیدمعاویه ندارد.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به اقدام امروز صهیونیست ها در جلوگیری از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی گفت : باید پر شورتر از همیشه مراسم 13 آبان را برگزار کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه کرمان برپرشورتر برگزار شدن مراسم 13 آبان

تاکید امام جمعه کرمان برپرشورتر برگزار شدن مراسم 13 آبان