مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:122014-10-31سياسي

امام جمعه بافق: اسیدپاشی در اصفهان اقدامی هدف دار بوده است


امام جمعه بافق با بیان اینکه اسیدپاشی در اصفهان اقدامی هدف دار بوده است، گفت: این جنایت با هدف تخریب چهره های ارزشی انجام شده است.

- " از یزد، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه بافق با اشاره به جنایت افتاق افتاده در اصفهان و اسیدپاشی بر صورت زنان، اظهار داشت: رسانه های بیگانه سعی داشتند این اقدام را به امر به معروف و نهی از منکر نسبت دهند و چهره های ارزشی را تخریب کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام هرگز دین خشونت نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: نمی توان با جنجال و هیاهو، این حرکت ها و این جنایت ها را به اسلام و چهره های ارزشی نسبت داد.

سلیمانی تاکید کرد: دست هایی پشت پرده این اسیدپاشی است که امیدواریم قوه قضاییه ابعاد مختلف آن را بررسی و عوامل را شناسایی و مسئله را حل و فصل کند.

خطیب جمعه بافق خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: برادران و خواهران مراقب باشید زیرا استکبار در تلاش برای تفرقه افکنی و تخریب چهره اسلام است و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام تلاش می کنند تا از اسلام چهره ای خشن به نمایش بگذارد و آن را اسلام خون و خشونت معرفی کند و افکار عمومی در جهان را تحت تاثیر این توطئه های خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بافق: اسیدپاشی در اصفهان اقدامی هدف دار بوده است

امام جمعه بافق: اسیدپاشی در اصفهان اقدامی هدف دار بوده است