مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:072014-10-31سياسي

امام جمعه خلخال مطرح کرد الگوگیری انقلاب اسلامی از نهضت عظیم و خونبار حسینی


امام جمعه شهرستان خلخال به تقارن روز عاشورا با مناسبت 13 آبان اشاره کرد و گفت: هر دو مناسبت در یک مسیر بوده و انقلاب اسلامی ایران از نهضت عظیم و خونبار حسینی سید الشهدا الگوگیری شده و ادامه یافته است.

- " از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های این هفته نماز جمعه خلخال با تسلیت ایام محرم و بیان مظلومیت امام حسین(ع) و شهادت 72 تن از یارانش در راه اعتلای دین اسلام اظهار کرد: سیدالشهدا پرچمدار انسانیت و شجاعت و آزادگی بود.

وی به تقارن روز عاشورا با مناسبت 13 آبان اشاره کرد و گفت: هر دو مناسبت در یک مسیر بوده و انقلاب اسلامی ایران از نهضت عظیم و خونبار حسینی سید الشهدا الگوگیری شده و ادامه یافته است.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: سید الشهدا (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و آن حضرت در طول زندگی ارزشمند همواره برای تعمیق امر به معروف و نهی از منکر کوشید.

رشتبری به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این جنایات افزود: این حرکت غیرانسانی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در اصفهان و اسید پاشی ادامه داد: ملت ایران خواستار تسریع در پیدا کردن عاملان این قضیه هستند و تا به مردم ثابت شود که دشمن می خواسته با این قضیه قضایای دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خلخال مطرح کرد الگوگیری انقلاب اسلامی از نهضت عظیم و خونبار حسینی

امام جمعه خلخال مطرح کرد الگوگیری انقلاب اسلامی از نهضت عظیم و خونبار حسینی