مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:572014-10-31سياسي

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستانهای تهران برگزار شد


همه ساله همزمان با جمعه اول ماه محرم در ایران و سراسر جهان همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی با حضور مادران عاشورایی و نوزادان برگزار می شود تا پس از گذشت قرنها از واقعه جانسوز کربلا، - حقانیت امام حسین (ع) و یارانش به جهانیان ثابت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی پیش از ظهر امروز مصادف به ششم محرم الحرام و همزمان با سایر نقاط کشور و جهان در شهرستانهای تهران نیز با حضور ده ها هزار مادر و نوزاد برگزار شد تا تداعی گر واقعه خونین دشت کربلا در سال 61 هجری قمری باشد و بار دیگر حقانیت شیعه با عدالتخواهی علی اصغر (ع) شش ماهه را به جهانیان ثابت کند.

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی از سال 82 به عنوان حرکتی مردمی و برخاسته از سوگ سید و سالار شهیدان مرسوم شد اما تنها پس از گذشت چند سال به فرهنگی عظیم مبدل شده و علاوه بر دو هزار و 500 نقطه ایران اسلامی در 230 نقطه جهان نیز برپا می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بهارستان در حاشیه برگزاری مراسم شیرخوارگام حسینی در این شهرستان اظهار داشت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز بر اساس برنامه ریزی کلی در مصلی گلستان و نسیم شهر با استقبال بی نظیر زنان عاشورایی این شهرستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستانهای تهران برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در شهرستانهای تهران برگزار شد