مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:522014-10-31اقتصادي

ایندیپندنت: تلفات بی سابقه در زندانهای انگلیس به علت تراکم جمعیت و کاهش بودجه


بالارفتن میزان تلفات در زندانهای انگلیس دولت این کشور را هدف انتقادهای فزاینده قرار داده است.

روزنامه ایندیپندنت در اینترنت امروز گزارش داد: طبق ارقامی که وزارت دادگستری انگلیس منتشر کرد، میزان مرگ ومیر در زندانهای انگلیس به بالاترین سطح از زمان ثبت این آمار در بیش از سی سال قبل رسیده است.

همچنین میزان حملات جدی به کارکنان زندان ظرف دو سال پنجاه و چهار درصد افزایش داشته است و خشونت بین زندانیان نیز به شدت گسترش داشته است.

این ارقام پس از آن منتشر شد که نیک هاردویک سربازرس زندانها هشدار داد کمبود منافع مالی، جمعیت فزاینده زندانیان و فشارهای ناشی از سیاست دولت منجر به تنزل سریع شرایط ایمنی برای زندانیان شده است.

به گفته وی، بخصوص تراکم جمعیت در زندانها موجب شده است تعداد زندانیان در هر سلول با اندازه و امکانات آن مانند تهویه و نورگیر و امکانات بهداشتی تناسب نداشته باشد.

آمار منتشر شده فاش می سازد طی دوازده ماه منتهی به سپتامبر دو هزار و چهارده، دویست و سی و پنج زندانی جان شان را از دست دادند که نوزده درصد در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشت.

طی همان دوره، میزان خودکشی با سی و هشت درصد افزایش از شصت و سه مورد به هشتاد و هفت مورد رسید و خودزنی در میان زندانیان مرد از ژوئن دو هزار و پنج حدود بیست و پنج درصد افزایش داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: تلفات بی سابقه در زندانهای انگلیس به علت تراکم جمعیت و کاهش بودجه

ایندیپندنت: تلفات بی سابقه در زندانهای انگلیس به علت تراکم جمعیت و کاهش بودجه