مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:122014-10-31سياسي

عاشورا حماسه ای ماندگار و ارزشی است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه اقامه شود


عاشورای حسینی یک حماسه ماندگار است و شیعیان آن حضرت باید در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور گسترده در تجمع باشکوه عزاداران با مدیریتی منطقی روزی حماسی را رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هنفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: مسئولان حکومتی که در زنجان با مقایسه بدون شباهت می خواهند فتنه گران را با حربن ریاحی مقایسه کنند باید بدانند مومنان را دل شکسته کردند و باید خود هم از این گفته ها توبه کنند.

عابدینی بیان کرد: حربن ریاحی فرمانده لشگر یزید بود اما به سوی امام حسین(ع) آمد و توبه واقعی کرد اما فتنه گران نه تنها توبه نردند بلکه به سوی دشمنان رفتند و آنها را شاد کردند.

وی افزود: حر هرگز قصد جنگ با امام حسین(ع) را نداشت و فکر می کرد با پا درمیانی می تواند از جنگ جلوگیری کند و هرگز به ننگ خیانت به امام متهم نشد و به امام اقتدا کرد و با دل شکستگی توبه کرد اما کسانی که با حر مقایسه می شوند با گردن کشی به نفاق آلوده شدند و سند همکاری با دشمنان را امضا کردند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: توبه گرگ مرگ است و تا امروز هم فتنه گران کاری نکرده اند که نشان دهد پشیمان هستند لذا باید بگوییم ما برای دفاع از ساحت امام حسین(ع) این مقایسه را باطل و اشتباه می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا حماسه ای ماندگار و ارزشی است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه اقامه شود

عاشورا حماسه ای ماندگار و ارزشی است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه اقامه شود