مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:072014-10-31سياسي

امام جمعه شهرری: منطق حضرت سیدالشهداء (ع) هیهات مناالذله بود


امام جمعه شهرری با بیان اینکه منطق حضرت سیدالشهداء (ع) هیهات مناالذله بود، گفت: منطق امام حسین (ع) تعامل و مذاکره با ستمگران نبود.

- " از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور نمازگزاران در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مظلومیت حضرت سیدالشهداء علیه السلام اظهار داشت: حضرت سیدالشهداء علیه السلام نیز همانند جد بزرگوارشان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و پدر بزرگوارشان حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و برادر ارجمندشان امام حسن مجتبی علیه السلام دشمنان را به معاد تذکر می داد تا شاید گوش شنوایی در بین آن ها باشد.

وی ادامه داد: حضرت سیدالشهداء علیه السلام در روز عاشورا همه جوره به دشمنان تذکر می دادند و بیان فرمودند من میهمان شما هستم، با میهمان این گونه برخورد می کنید.

امام جمعه شهرری اضافه کرد: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام یک بار عمامه پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله را بر سر کرد و بیان فرمودند من فرزند پیامبر (ص) هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرری: منطق حضرت سیدالشهداء (ع) هیهات مناالذله بود

امام جمعه شهرری: منطق حضرت سیدالشهداء (ع) هیهات مناالذله بود