مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:022014-10-31اجتماعي

هم زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در مناطق مختلف قزوین برگزار شد


همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور، ظهر امروز در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار شد.

- " از قزوین، عزاداری و بزرگداشت کودکان واقعه عاشورا و ایجاد گهواره و لالایی خواندن برای کودکان توسط مادران از مراسم مذهبی کهن در ایران اسلامی بوده است.

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودک شش ماهه  در روز عاشورا است که هر ساله در نخستین جمعه از محرم الحرام در مکان های مختلف برگزار می شود.

امروز جمعه نهم آبان ماه مصادف با ششم محرم همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای شهرستان آبیک برگزار شد.

این همایش در شهر آبیک در حسینیه ورزشکاران، جوار گلزار شهدای گمنام و مسجد موسی بن جعفر (ع) و در شهر خاکعلی و روستاهای زیاران، قشلاق، ناصرآباد، کوندج و حاجی تپه و با حضور مادران و شیرخوارگان و کودکان برگزار شد.

مادران با ملبس کردن فرزندان و کودکان خود به لباس سبز و سفید، پیشانی بندهای رنگارنگ و با تکان دادن آنان، به یاد شهید شش ماهه کربلا زمزمه لالایی را سر دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه ورزشکاران شهر آبیک بر پرهیز از استفاده از ماهواره در خانواده ها اشاره کرد و گفت: والدین باید مراقب برنامه های گوشی و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در مناطق مختلف قزوین برگزار شد

هم زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در مناطق مختلف قزوین برگزار شد