مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 11:022014-10-31سياسي

امام جمعه چایپاره: قیام عاشورا درس ایثار و فداکاری است


قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا حاوی درس ایثار، فداکاری، احیای اسلام ناب محمدی، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از عقیده مسلمانان بود.

- " از چایپاره ، حجت الاسلام محمود ابراهیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته چایپاره ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور شهدا، ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) در روز عاشورا برای امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از عقیده مسلمانان قیام کرد.

وی فزود: واقعه عاشورا و قیام امام در کربلا، واقعه ای عظیم بود که اکنون پس از گذشت یک هزار و 400 سال از آن رویداد هنوز از اذهان مردم مسلمان پاک نشده است.

ابراهیمی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا دارای پیام های عبرت آموزی است تصریح کرد: واقعه عظیم کربلا و قیام اباعبدالله الحسین (ع) مختص یک گروه، دین، مذهب و قبیله نبود بلکه تمام مسلمانان جهان باید از آن امام درس گرفته زیرا که امام حسین (ع) برای نجات جامعه بشریت قیام کرد.

امام جمعه چایپاره اظهار داشت: درسی که امام حسین (ع) در واقعه عاشورا به جهانیان داد، درس ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی بود که در حال حاضر مردم مسلمان باید از وی الگو گرفته و این خصوصیت را در سرلوحه اعمال خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چایپاره: قیام عاشورا درس ایثار و فداکاری است

امام جمعه چایپاره: قیام عاشورا درس ایثار و فداکاری است