مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 10:222014-10-31سياسي

گسترش همکاری حوزه و دانشگاه برای تقویت نظام اسلامی


یک مرجع تقلید با اشاره به لزوم انتشار توانمندی های علمی و اکتشافات و اختراعات در دانشگاه ها، مسئولیت رسانه ها خصوصا رسانه ملی در برابر دانشگاه ها را بسیار سنگین توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در جمع دانشگاهیان فارس در شیراز به مطالب عنوان شده از سوی اساتید دانشگاه شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون نمی دانستم که برج میلاد و 90 درصد سدهای احداث شده در کشور را دانشگاهیان شیراز طراحی کرده اند و یا موارد دیگر، اما مشکل مسئله این است که اطلاع رسانی های ما ضعیف است و دارای مشکل اطلاع رسانی هستیم؛ دیگری نمی آید هنرها و کشفیات دانشگاهیان شیراز را منتشر کند، لذا باید خود دست به دست هم دهید و ابزار روز استفاده کنید.

وی با بیان این که مسائل طرح شده از سوی دانشگاهیان باید مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: دانشگاهیان نیز باید در مقابل یک ایراد یک طرح و پیشنهاد نیز داشته باشند، چنانچه در لا اله الا الله وقتی نفی بت ها می کنیم باید تسبیح الله کنیم و اگر تمام این ها دست به دست هم دهند، مشکلات حل خواهند شد.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه سخنان خود با بیان این که هر دانشگاهی باید سه چیز داشته باشد، گفت: نخست دانشگاه باید استقلال فکری و اداری داشته باشد نباید به افکار غرب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری حوزه و دانشگاه برای تقویت نظام اسلامی

گسترش همکاری حوزه و دانشگاه برای تقویت نظام اسلامی